FAQ
Zde naleznete veškeré odpovědi na nejčastější otázky, které Vás zajímají:
1) Jak nakupovat produkty na e-shopu BELUTO?
Pokud jste se rozhodli realizovat nákup, stačí v detailu každého produktu zvolit volbu nákupní košík a příslušný počet kusů konkrétní položky. V případě, že již máte vybrané všechny položky, stačí vybrat volbu nákupní košík, vyplnit veškeré povinné položky Vaší objednávky potřebné pro doručení zásilky k Vám, zvolit způsob dopravy a platby a potvrdit celou objednávku.
Následně Vám bude doručen automatický email, kterým bude přijetí Vaší objednávky potvrzeno. Objednávku vyřídíme v co nejkratším možném termínu a doručíme k Vám dle typu zvolené dopravy.
Více zde: https://www.beluto.cz/jak-nakupovat-na-beluto/
2) Kolik stojí doprava a platba?
Doprava ZDARMA při nákupu nad 3.000 Kč.
Dárek ZDARMA k nákupu nad 2.000 Kč.
Doprava:
Zásilkovna na výdejní místo - 89 Kč
Zásilkovna na adresu - 120 Kč
PPL na výdejní místo - 89 Kč
PPL na adresu - 120 Kč
TOPTRANS - 499 Kč
Platba:
Dobírka - 49 Kč
QR kód / bankovní převod - zdarma
Více zde: https://www.beluto.cz/kolik-stoji-doprava-a-platba/
3) Jak funguje 30 denní GARANCE vrácení peněz?
Pokud jste v nákupním košíku při objednávce zaškrtli možnost: Bezproblémové vrácení zboží do 30 dnů, můžete využít garance vrácení peněz a zboží vrátit. Jestliže tedy po obdržení zboží zjistíte, že Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost zásilku bez uvedení důvodu vrátit do 30 dnů.
Více zde: https://www.beluto.cz/30-denni-garance-vraceni-penez
4) Jak reklamovat zboží?
Bylo zboží poškozené, nefunkční? Můžete ho reklamovat.
Stačí nám zaslat zboží společně s Reklamačním formulářem.
Více zde: https://www.beluto.cz/reklamacni-formular/
5) Kde najdu formulář pro odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě - 14 dní?
Podle § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku máte právo jako kupující - soukromá osoba, (neplatí pro objednávky na IČ) od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží.
Stačí nám zaslat zboží společně s Formulářem pro odstoupení od smlouvy.
Více zde: https://www.beluto.cz/formular-pro-odstoupeni-od-smlouvy/
6) Jak se mám starat o zakoupený saunový textil?
Veškeré pokyny k údržbě konkrétního výrobku naleznete přímo v popisku daného produktu na e-shopu nebo zde:
https://www.beluto.cz/udrzba-saunoveho-textilu/
7) Jaké jsou vaše obchodní podmínky?
Naše Obchodní podmínky jsou zcela standartní a můžete si je pročíst na tomto odkazu:
https://www.beluto.cz/obchodni-podminky/
8) Mohu nahlédnout do podmínek GDPR?
Jistě, máme je pro Vás připravené přímo na tomto odkazu:
https://www.beluto.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/
9) Co je to - BELUTO Doporučuje?
Jelikož chceme vědět co prodáváme, produkty pro Vás nejprve otestujeme a teprve poté je zařadíme do nabídky.
Za nás ty vůbec nejlepší produkty, které jsme sami vyzkoušeli a otestovali za Vás jsou označeny příznakem , takže je rozhodně nepřehlédnete!
Více zde: https://www.beluto.cz/beluto-doporucuje/
10) Na koho se mohu obrátit v případě problémů?
Nebojte se nám zavolat nebo nám napsat, rádi Vám poradíme, každý problém vyřešíme.
Jsme tu pro Vás k dispozici každý den od 10:00 do 20:00 hod.
Na telefonním čísle: +420 739 183 722 nebo na e-mailu: info@beluto.cz.
Více zde: https://www.beluto.cz/kontakty/
Pohodové saunování!
Diana z BELUTO.cz